2010. december 29., szerda

Gena Showalter: Éjsötét vágyak



Hat férfi él a világtól elvonultan egy magas hegy tetején álló komor erődben. Halhatatlan harcosok egytől egyig, mind különös képességekkel felruházva, de testükben az erőszak, harag és halál démonai lakoznak. Az istenek rég magukra hagyták, egykori társaik elárulták őket, ám egy nap minden megváltozik, amikor egy gyönyörű fiatal nő segítséget kér tőlük. A legveszélyesebb közülük nem bír feltörő szenvedélyével, és bár mindketten tudják, hogy az örök kárhozatba tartanak, a nő és a démon szerelme megállíthatatlan háborút szít a harcosok között…






Gena Showalter a paranormális-romantikus irodalom új csillaga. Világszerte népszerű sorozataiban démoni vágyakkal és emberfeletti hatalommal rendelkező férfiak, és az őket csábító nők szerelmét írja meg, szenzációs sikerrel.
Lehet, hogy rosszkor olvastam, mert engem valahogy nem varázsolt el. Talán túl sok hasonló stílusú könyvet, ficet olvastam. Talán a stílusa, a szóhasználata miatt. Kicsi az esélye, hogy elolvassam a folytatását.

A regénybe a kiadó (Ulpius Ház) jóvoltából bele lehet olvasni  itt.

3 megjegyzés:

  1. Ez a bejegyzés telitalálat volt (bár a finnországi beszámolóidat is mindig élvezem, szeretek új helyeket megismerni). Már épp kérdezni akartam, milyen ez a könyv, és még linkje is van:)))

    VálaszTörlés
  2. jaj, csak most látom, a tetovált lányt olvasod. Na az is érdekel. Külön azért, mert animusos. Ők adták ki a Harry Pottert, de gondolom, ezt Te nálam sokkal jobban tudod, viszont engem olvasás nélkül elutasítottak.Magyar írókat arra se méltatnak, hogy belepislantsanak az írásaikba.:S

    VálaszTörlés
  3. A tetovált lány nagyon tetszik. A kolleganőm nagy krimi rajongó, ő ajánlotta. Elkezdtem az Angyalok és démonokat is, csak sajnos nincs sok időm. Most, hogy téli szünet van, én pedig dolgozom, alig van szabadidőm.
    Sajnálom, hogy az animus elutasított. Szívből remélem, hogy hamarosan a te könyvedet is olvashatom.

    VálaszTörlés