2010. augusztus 15., vasárnap

Virágtorta

A mi hercegnőnk pontosan 11-szer kerülte meg a napot. Már hetekkel korábban elkezdtem gondolkodni, hogy milyen tortát készítsek. Egyértelmű volt, hogy marcipános legyen, mert ez a kedvence. Most tanulgatom a marcipán formázását, ezért valami egyszerűt akartam. Ullanunelma oldalán nézelődve találtam ezt a virágtortát és egyből megtetszett. Látszik rajta, hogy még gyakorolni kell a díszítést, de nagyon finom lett. Marci segített felrakni a cukorgyöngyöket. Többet rakott a szájába, mint a tortára.

Boldog születésnapot Renáta!





Egy sima és egy kakaós piskótatekercsből készült. A tekercseket 3-3 felé vágtam. Egy kakaósat tettem középre,  a többit felváltva köré raktam. Felvert tejszínhabot simítottam a tetejére. marcipánnal beborítottam, cukormázzal és cukorgyöngyükkel díszítettem.

A szülinapot a Hop-Lopban ünnepeltük, ahol Marci kapott névnapjára egy Dinoco autót.
Boldog névnapot Marcell!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése