2010. október 29., péntek

Varázsboleró

 Megint egy régi munka. Ezt a bolerót két éve készítettem.
Gyerekkoromban nekem is volt egy ehhez hasonló fehérben világoskék csipkével. Nagyon imádtam. Megörültem amikor rátaláltam a Novita oldalán. Egyből eldöntöttem, hogy kötök Renátának egyet. A színt ő választotta. Sajnos ő nem szereti annyira, ezért csak párszor vette fel.

Nagyon egyszerű volt, mert csak egy téglalapot kellet kötni, kétoldalt félig összevarrni és utána körbehorgolni. A horgolás már nekem bonyolult, mert nem tudok horgolni. Ahhoz képest elég jó lett.
Modell : Taikabolero
Fonál: Novita Samos kb 350g
50 g = 90 m 50% puuvilla, 50 % akril
5-ös kötőtű és 5-ös horgolótű

2 megjegyzés:

  1. Ó, pedig ez gyönyörű? Miért nem szereti Renáta? Nagyon szép, élénk színe van, ami neki jól is áll.
    Ha nem tudsz horgolni, akkor azt a részt ki csinálta?

    VálaszTörlés
  2. Hát én csináltam. Meg is szenvedtem vele, és biztos, hogy sok hiba is van benne. Sima alapszemet tudok kötni, de már bonyolultabb mintával nem boldogulok. Talán rászánom magam valamikor és megtanulom valamikor. A neten sok videó található.

    VálaszTörlés