2010. szeptember 1., szerda

Csiga-biga

Egész nyáron-csiga lázban égtünk. Marcell összegyűjtötte a kertből a csigákat és csigafarmot alapított. Vödörbe gyűjtötte őket, etette, itatta, vigyázta, hogy el ne szökjenek.
Esténként elengedtük őket, hogy megtalálják az anyukájukat, de nem mentek messzire.



Már előre aggódtam, hogy mi lesz ősszel, ha eltűnnek a csigáink.
Próbáltam plüss csigát keresni a játékboltokban, de hiábavaló próbálkozás volt.
Az interneten találtam Tilda-csigát, ami nagyon tetszett-tetszik. de, hogy varrjak titokban ? - mert névnapi meglepetésnek szántam.
A megoldást  Meseországban találtam meg. Gyönyörű csigákra leltem. Horgolásban csak kezdő vagyok, de annyira aranyosak, hogy eldöntöttem: ilyet akarok. Hosszas keresgélés után  Ancsa oldalán találtam is kötött csiga leírást, ami alapján meghorgoltam. Köszönet érte.
Ilyen lett:


 Marcell nagyon örült neki.
Természetesen csiga-papa mellé szeretne csiga-mamát és 3 csiga-gyereket is. Folyamatban van a dolog...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése